loading...
پايگاه اطلاع رساني كوي انصارالامام همدان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نماتد یا سیس طلای سیب زمینی و آشنایی با این آفت مخرب 6 613 sarafazli
دل نوشته از احد فرهادی 0 451 1374430
ایا میدانستید....................................... 0 436 1374430
وقتی تو کلاس دخترا ضایع بشن / داستان کوتاه جالب 0 429 1374430
مامان تو زنی یا مرد ؟؟؟جـــــــــــــــــــــــــــــــالب 0 451 1374430
اگر گفتید متوسط میزانی که یک خانم در طول عمرش روژلب میخوره چقدره؟؟؟ 0 256 1374430
نماد شيطان پرستي و فراماسونري بر فراز كعبه!! 0 3932 1374430
تاریخچهء شهرک انصارالامام همدان 0 6132 1374430
اینجا تهران؛ آخرین ساعتهای حمله آمریکا به ایران 0 1123 1374430
به کجا چنین شتابان 0 256 1374430
عکسهای جالب و دیدنی نظر بدهید 0 253 ahad
اوج وجدان کاری پلیس تازه داماد+عکس 0 243 mohsen
همدان و دستگیری ۴۸زن و مرد در یک پارتی شبانه ! 0 264 mohsen
شکار بزرگ عقاب آسمان 0 265 ahad
اموزش کشت پرسود جدید..... باقلا ........ 0 1937 ahad
اولین هلیکوپتر جهان (+عکس) 0 258 fozul
ثواب کسی که به مسجد می رود (بسیار کوتاه و خواندنی) 0 334 hich
یه داستان ترسناک و واقعی! 0 333 fozul
عکس کنده کاری های زیبا روی برگ درختان 0 295 hich
کله‌ گنده‌های زیبا! +عکس 0 421 fozul
مديرسايت بازدید : 803 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (2)

پوریم؛‌ رقص یهود در‌قتل عام  ایرانیان ( ایرانی کشی! ) +عكس

 

از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با این گزارش ویژه  از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...

گروه گزارش های ویژه : جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.
 



نتانیاهو در جشن پوریم - 1999
 
بقیه در ادامه مطلب :
حتما بخونید خیلی جالبه .... ناگفته هایی از استر و مردخای!
مديرسايت بازدید : 364 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (2)
افسران -  اگه روسری خود را برندارم...؟؟؟

دکتر مرتضی آقا تهرانی تعریف می کند که: وقتی در «مؤسسه اسلامی نیویورک» مشغول فعالیت بودم روزی دختر جوانی آمد که می خواست مسلمان شود؛ گفتم برای پذیرفتن اسلام، ابتدا باید خوب تحقیق کنید بعد اگر به این نتیجه رسیدید که دین اسلام دین حق است می توانید مسلمان شوید. او رفت و شروع به مطالعه کرد. در این بین چندین بار دیگر به من مراجعه کرد و در نهایت با ناراحتی گفت: «اگر مرا مسلمان نکیند من می روم و در وسط سالن داد می زنم و می گویم: من مسلمانم!»
گفتم حالا که در پذیرفتن اسلام مصمم شده اید فردا که روز میلاد است بیایید تا در طی مراسمی تشرف شما انجام شود. روز بعد، در بین مراسم گفتم این خانم می خواهد امروز به دین مبین اسلام مشرف شود. یکی از حضار گفت: «لابد این دختر عاشق یک پسر مسلمان شده و چون دین ما اجازه ازدواج او را نمی دهد می خواهد به صورت صوری مسلمان شود.» گفتم: «از صراحت لهجه شما متشکرم! ولی این طور که شما گفتید نیست زیرا او در مورد حقانیت اسلام، مطالعه گسترده ای داشته است. به عنوان مثال در عقاید اسلامی چیزی به نام «بداء» هست که می دانم هیچ کدام از شما چیزی از آن نمی دانید ولی این دختر خانم می داند، به هر حال او در آن مراسم مشرف به اسلام شد. خانواده وی که مسیحی بودند با دیدن حجاب او، شروع به آزار و اذیت او کردند. این آزار و اذیت ها روز به روز بیشتر می شد به حدی که مجبور شدم با حضرت «آیه الله مظاهری» تماس گرفته و جریان را با ایشان در میان گذارم. ایشان فرمودند: «آیا احتمال خطر جانی وجود دارد؟» گفتم: «بی خطر هم نیست.» فرمودند: «پس شما به ایشان بگویید می تواند روسری خود را بردارد.» ماجرا را به آن خانم ابلاغ کردم و گفتم: «می توانید روسری خود را بردارید.» او پرسید: «آیا این حکم اولیه است یا حکم ثانویه است و به خاطر تقیه صادر شده است؟» گفتم: «نه! حکم ثانویه است و به خاطر تقیه صادر شده است.» گفت: «اگر روسری خود را بر ندارم و به خاطر حفظ حجابم کشته شوم آیا من شهید محسوب می شوم؟» گفتم: «بله!» گفت: «والله روسری خود را بر نمی دارم هر چند در راه حفظ حجابم جانم را از دست بدهم.»

البته بعد از این ماجرا خانواده او نیز با مشاهده رفتار بسیار مؤدبانه دخترشان از این خواسته صرف نظر کردند.

 

مديرسايت بازدید : 380 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
به خدا قسم برادرانم (حسين ،حسن، سيروس، نادر،ناصر) اگر قدرى كوتاهى در نمازهايتان كنيد، به امام بدگمان باشيد، اگر قدرى به خدمت‌گزاران و مسئولين كشور بدگمان باشيد و اگر قدرى بى‌تفاوت و بى‌بند و بار باشيد، از شما بهتر را هم سراغ دارم

  آن چه حواهید خواند ، وصیت نامه ی به جا مانده از شهید علی رضا مولایی است. علی رضا مولایی از ساکنان منطقه ی ده تهران بود و پیکر پاکش در بهشت زهرا به امانت گذاشته شده است:

 

شهید علی رضا مولایی

بسم الله الرحمن الرحيم

بنام الله پاسدار حرمت خون شهيدان

با سلام بر يگانه منجى عالم بشريت آقا امام زمان (عج) و با درود بر نائب بر حقش امام امت و با سلام و صلوات بر ارواح پاك و مطهر تمامى شهيدان اسلام از صدر تا كنون.

بنام خداوند سبحان آغاز مي كنم وصيت خود را. وصيتى كه بوى خون مي دهد، وصيتى را كه بوى ديدار امام حسين (ع) را مي دهد، وصيتى را كه وصال بين عاشق و معشوق است.

ستايش خداوندى را كه اين همه بر من منت گذارد و توفيق آمدن به جبهه را به من داد و ما را انشاءالله از جمله شهيدان شاهد قرار دهد.

اى برادران كه در پشت جبهه هستيد! بخدا قسم كه اگر بدترين كس ها(مانند من) نيت پاك را به دل خويش راه دهند و به جبهه بيايند نااميد بر نمى‌گردند.

بار الها تو خود شاهدى كه من با پاى خود و اراده خود به جبهه‌ها كشانيده شدم من را كسى به جبهه نفرستاد، مگر خون شهيدان، مگر تابوتهايى كه ديدم، مگر جنازه‌هاى پاره پاره  برادران شهيدم.

بار الها ! تو خود شاهدى كه وقت روضه سيد الشهدا(ع) افسوس مى خوردم كه چرا در آن موقع نبودم كه به نداى هل من ناصر ينصرنى امام حسين (ع) لبيك بگويم....

سفارش به خانواده‌ام، به شما خانواده‌ام! به تو اى مادر و خواهر! نمى‌گويم گريه نكنيد ولى اگر گريه مى‌كنيد  براى امام حسين(ع) و براى ياران او گريه كنيد و براى شهيدان گمنام.

مى‌گويند در روايات است كه شهيد مي تواند تعدادى از افراد را شفاعت كند، به خدا قسم برادرانم (حسين ،حسن، سيروس، نادر،ناصر) اگر قدرى كوتاهى در نمازهايتان كنيد، به امام بدگمان باشيد، اگر قدرى به خدمت‌گزاران و مسئولين كشور بدگمان باشيد و اگر قدرى بى‌تفاوت و بى‌بند و بار باشيد، از شما بهتر را هم سراغ دارم، برادران عزيزى در جبهه‌ها دارم كه آن ها را شفاعت كنم اگر مي خواهيد بسم الله، وگرنه شما را به سلامت ، ما را به خير.

 خداحافظ اى مادر جانم، در زندگيم براى من خيلى زحمت كشيدى و براى من هم مادر خوبى بودى و هم پدر و من از اين زحمت هايى كه براى من كشيدى متشكرم و اگر در اين مدت به شما گستاخى كردم مرا ببخشيد و حلالم كنيد.

مادر جان ! اگر بدانى شهيدان كجا مي روند، گريه يادت ميرود. مادر جان! فكر كن كه هنوز در جبهه هستم و در مسافرت، بي تابى مكن.

از طرف من از همه خداحافظى كنيد و حلاليت بطلبيد. مادر جان! موتورم را بفروشيد و پولش را كمك به جبهه دهيد و لباس هايم را هم كمك به جبهه كنيد، به بچه محل ها هم بگوئيد كه جبهه‌ها انتظار شما را ميكشد و اگر ميخواهيد رستگار شويد بشتابيد.

شهادت براى من خيلى خيلى شيرين است ، نه به اين خاطر كه اندوخته‌اى دارم و به اين اميد من نمي روم پيش حق، به اين اميد مي روم كه حسين (ع) شفاعتم كند، فاطمه (س) شفاعتم كند.

در ضمن، اگر جنازه‌ام و وصيتم بدستتان رسيد مرا پائين قبر شهيد فلاحتى خاك كنيد و اگر وصيتم به موقع بدستتان نرسيد اشكالى ندارد و اگر جنازه‌ام بدستتان نرسيد سنگ يادبودى در محل نامبرده بگذاريد و هروقت سر قبر من مى‌آئيد اول سر قبر شهيد بهشتى و رجائى و باهنر برويد و بعد سر قبر شهيد فلاحتى و بعد سر قبر من بيائيد.

اگر خط من بد است مقصود رساندن مطلب است نه خطاطى.

«والسلام عليكم»

بايد كه جمله جان شوى                تا لايق جانان شوى

 گر تو سوى مستان روى                مستانه شو مستانه شو 

                    هم خويش را بيگانه كن                    هم خانه را ويرانه كن                        

            آنگه بيا با عاشقان                  هم خانه شو هم خانه شو    

    در مسلخ عشق جز نكو را نكشند           روبه صفتان زشت خو را نكشند      

     «به اميد ديدار در صحراى محشر»

5/12/1363ه .ش

عليرضا مولايى

 

مديرسايت بازدید : 425 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

يا مقلب ! قلب ما در دست توست

يا محول ! حال ما سرمست توست

كن تو تدبيري كه در ليل و نهار

حال قلب ما شود همچون بهار

فرا رسيدن عيد نوروز را به تمامي كاربران عزيز سايت و اهالي كوي انصارالامام همدان  تبريك عرض مي نمائيم

 

اميدواريم امسال سال ظهور صاحب و مولايمان حضرت حجت بن الحسن (عليهماالسلام) باشد.

شاد و پيروز باشيد...

sayid بازدید : 535 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (0)
مرد جواني در آرزوي ازدواج با دختر كشاورزي بود. كشاورز گفت برو در آن قطعه زمين بايست. من سه گاو نر را آزاد مي كنم اگر توانستي دم يكي از اين گاو نرها را بگيري من دخترم را به تو خواهم داد. مرد قبول كرد. در طويله اولي كه بزرگترين بود باز شد . باور كردني نبود بزرگترين و خشمگين ترين گاوي كه در تمام عمرش ديده بود. گاو با سم به زمين مي كوبيد و به طرف مرد جوان حمله برد. جوان خود را كنار كشيد تا گاو از مرتع گذشت. دومين در طويله كه كوچكتر بود باز شد. گاوي كوچكتر از قبلي كه با سرعت حركت كرد .جوان پيش خودش گفت : منطق مي گويد اين را ولش كنم چون گاو بعدي كوچكتر است و اين ارزش جنگيدن ندارد. سومين در طويله هم باز شد و همانطور كه فكر ميكرد ضعيفترين و كوچكترين گاوي بود كه در تمام عمرش ديده بود. پس لبخندي زد و در موقع مناسب روي گاو پريد و دستش را دراز كرد تا دم گاو را بگيرد... اما.........گاو دم نداشت!!!! ((زندگي پر از ارزشهاي دست يافتني است اما اگر به آنها اجازه رد شدن بدهيم ممكن است كه ديگر هيچ وقت نصيبمان نشود. براي همين سعي كن كه هميشه اولين شانس را دريابي
درباره ما
Profile Pic
اينجا انصارالامام است! ديروز ما انصار امام بوديم و امروز جان نثاران و فدائيان سيدعلي... آقا! اينجا كوفه نيست ... اينجا انصارالامام است... ما را بپذير ما فدائيان شما هستيم... شهرك انصارالامام همدان در پنج كيلومتري شهر همدان و همچنين 65 كيلومتري غار عليصدر قرار دارد شغل اكثر مردم اين منطقه كشاورزي است. البته در سالهاي اخير رويكرد جوانان به تحصيل در دانشگاه و حوزه هاي علميه بيشتر از قبل بوده و در حال حاضر دانشجويان و طلاب بسياري دارد. آستان مقدس حضرت امام زاده قاسم بن زيد بن حسن المجتبي (عليه السلام) بقعه اي متبركه در مركز انصارالامام است كه از نوادگان حضرت امام حسن مجتبي (عليه السلام) مي باشند. انصارالامام همانطور كه از نامش پيداست مردماني انقلابي و ولايي دارد كه در جريان 8 سال دفاع مقدس حدود 30 شهيد تقديم انقلاب و ميهن عزيزمان كرده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 01 دی 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • شنبه 04 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • چهارشنبه 24 آبان 1391
  • سه شنبه 23 آبان 1391
  • دوشنبه 22 آبان 1391
  • شنبه 20 آبان 1391
  • جمعه 19 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • جمعه 5 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • يکشنبه 9 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • چهارشنبه 29 شهريور 1391
  • دوشنبه 27 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • يکشنبه 8 مرداد 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • دوشنبه 15 خرداد 1391
  • يکشنبه 14 خرداد 1391
  • يکشنبه 7 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • جمعه 22 ارديبهشت 1391
  • جمعه 8 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 4 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • سه شنبه 15 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • پنجشنبه 10 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • چهارشنبه 19 بهمن 1390
  • سه شنبه 18 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • چهارشنبه 12 بهمن 1390
  • سه شنبه 11 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • سه شنبه 4 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • پنجشنبه 29 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • پنجشنبه 1 دی 1390
  • نظرسنجی
    به كدام موضوع سايت بيشتر علاقه داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 15,113
  • بازدید کلی : 258,500