loading...
پايگاه اطلاع رساني كوي انصارالامام همدان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نماتد یا سیس طلای سیب زمینی و آشنایی با این آفت مخرب 6 613 sarafazli
دل نوشته از احد فرهادی 0 450 1374430
ایا میدانستید....................................... 0 435 1374430
وقتی تو کلاس دخترا ضایع بشن / داستان کوتاه جالب 0 429 1374430
مامان تو زنی یا مرد ؟؟؟جـــــــــــــــــــــــــــــــالب 0 451 1374430
اگر گفتید متوسط میزانی که یک خانم در طول عمرش روژلب میخوره چقدره؟؟؟ 0 256 1374430
نماد شيطان پرستي و فراماسونري بر فراز كعبه!! 0 3932 1374430
تاریخچهء شهرک انصارالامام همدان 0 6132 1374430
اینجا تهران؛ آخرین ساعتهای حمله آمریکا به ایران 0 1123 1374430
به کجا چنین شتابان 0 256 1374430
عکسهای جالب و دیدنی نظر بدهید 0 252 ahad
اوج وجدان کاری پلیس تازه داماد+عکس 0 243 mohsen
همدان و دستگیری ۴۸زن و مرد در یک پارتی شبانه ! 0 264 mohsen
شکار بزرگ عقاب آسمان 0 265 ahad
اموزش کشت پرسود جدید..... باقلا ........ 0 1937 ahad
اولین هلیکوپتر جهان (+عکس) 0 258 fozul
ثواب کسی که به مسجد می رود (بسیار کوتاه و خواندنی) 0 333 hich
یه داستان ترسناک و واقعی! 0 332 fozul
عکس کنده کاری های زیبا روی برگ درختان 0 295 hich
کله‌ گنده‌های زیبا! +عکس 0 421 fozul
mj72 بازدید : 244 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

گروه تروریستی به نام حرکت انصار ایران مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را بر عهده گرفت.

به گزارش جهان به نقل از زاهدان پرس، این گروه تروریستی طی اطلاعیه ای با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری دیروز معرفی کرده است.

مديرسايت بازدید : 305 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
 
خبرگزاری فارس: قادر به پرتاب‌ موشک‌های بیشمار و همزمان از نقاط مختلف به پایگاه‌های دشمن هستیم
 
سردار سلامی:
 
قادر به پرتاب‌ موشک‌های بیشمار و همزمان از نقاط مختلف به پایگاه‌های دشمن هستیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قدرت موشکی ما قادر به پرتاب‌های متعدد و بیشمار همزمان از نقاط مختلف به یک نقطه یا چند نقطه است که نشان دهنده توان انجام عملیات‌های همگرا و موازی است.

گزارش کامل را در  اینجا   مشاهده کنید

مديرسايت بازدید : 262 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه این حرکت شرارت‌بار را سیاست‌های خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و با تشریح دلایل کینه‌ورزی صهیونیست‌ها نسبت به اسلام و قرآن، تاکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

 

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلو کَرِهَ الکافِرون

ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون‌آْمیز و نفرت‌انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده خویش ساخته‌اند. پشت صحنه این حرکت شرارت بار، سیاست‌های خصمانه صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه های قبلی این زنجیره پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های آمریکایی آتش‌زننده قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاه‌های وابسته به سرمایه داران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره

سیدعلی خامنه ای

23/شهریور/1391          

مديرسايت بازدید : 341 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)
افسران - استقبال مردم از نیروهای‌ بشار اسد با شیرینی + عکس



همزمان با پیروزی‌های پیاپی نیروهای حفظ امنیت سوریه علیه تروریست‌ها و افزایش امنیت در مناطق پاکسازی شده، مردم با گل و شیرینی از این نیروها استقبال می‌کنند.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، سوریه از حدود 18 ماه پیش شاهد ناآرامی‌هایی در مناطق مختلف خود بوده است.

این درگیری‌ها حتی به قلب پایتخت نیز کشیده شد اما نیروهای حفظ امنیت سوریه و ارتش توانستند به طور پیاپی تروریست‌ها و افراد مسلح را شکست داده و آنها را از شهرها و مناطق مسکونی بیرون برانند.



همزمان با بازگشت آرامش و امنیت به مناطق پاکسازی شده، مردم این مناطق با گل و شیرینی از نیروهای حفظ امنیت استقبال کردند.

 

مديرسايت بازدید : 451 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)
افسران - آیت‌الله وحید خراسانی:حفظ نظام از اوجب واجبات است

roohalahآیت‌الله وحید خراسانی:حفظ نظام از اوجب واجبات است


یکی از مراجع تقلید قم حفظ نظام در ایران و عراق را از اوجب واجبات دانست.

به گزارش فارس، آیت الله حسین وحید خراسانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید عمار حکیم رئیس مرکز اعلای اسلامی عراق ضرورت حفظ نظام اسلامی در دو کشور ایران و عراق را مورد تأکید قرار دارد و گفت: حفظ نظام اسلامی در شرایط کنونی از اوجب واجبات است.

وی تأکید کرد: دولت عراق و سایر سردمداران باید با رایزنی با گروه‌های سیاسی و احزاب در این کشور وحدت و یگانگی را به وجود آورده و از تنگ‌نظری پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: بر همه واجب است با در نظر گرفتن سایر نظرات دولت عراق را قدرتمندتر سازند.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به اینکه دولت عراق در زمینه خدمت‌رسانی به مردم همه همت خود را به کار گیرد، گفت: دولت عراق باید تلاش کند خواسته‌های مردم را برآورده کند.

وی بیان داشت: این خدمت به مردم است که موجب می‌شود آنان را به قدرتمندترین پشتیبانان دولت و نظام تبدیل کند.

مديرسايت بازدید : 384 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.

المنار به نقل از منابع نزدیک به خاندان آل سعود فاش کرد کهشاه عربستان سعودی در پیامی دست نویس که برای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا فرستاده، تاکید کرد که عربستان تضمین می کند که در صورت حمله به سوریه قیمت نفت در همان معدل کنونی خود باقی بماند و افزایش پیدا نکند، عربستان همچنین تاکید کرده که در صورت حمله افزایش صادرات نفت عربستان به همراه افزایش صادرات نفت لیبی جبران کمبود نفت در بازارهای جهانی را خواهد کرد.

بنا بر اعلام این منابع، ریاض با وجود پایداری ملت و دولت سوریه در مقابل بحران ها به همراه آمریکا اعتقاد دارد که باید ملت سوریه را به فرسایش اقتصادی و نظامی کشاند تا در آینده در مقابل هر درگیری احتمالی بین ایران و اسرائیل بی طرف باشد.

همچنین در حال حاضر سناریوی مشابهی نیز در دست اجراست تا حزب الله لبنان نیز در درگیری احتمالی آینده میان ایران و اسرائیل بی طرف باشد. این سناریو از طریق ایجاد بحران های داخلی در لبنان و افزایش چالش های امنیتی در آن دنبال می‌شود و بحران های امنیتی در هفته های آینده در لبنان روند رو به رشدی خواهند داشت تا حزب الله لبنان در تامین منافع داخلی خود در قبال توطئه های فرانسه و رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس که با تامین مالی کشورهای خلیج فارس انجام می شود، سرگرم شود.

منبع:فارس

 

مديرسايت بازدید : 356 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
افسران - پاسخ ایران تکان‌دهنده خواهد بود/ زندگی صهیونیست ها را جهنم میکنیم

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد تردید سران صهیونیست‌ برای حمله به ایران به خاطر قدرت ایران است و در صورت حمله به لبنان نیز ما زندگی میلیون‌ها صهیونیست را به جهنم تبدیل خواهیم کرد.
به گزارش فارس، «سیدحسن نصرالله» طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت روز جهانی قدس در سالن شهید «سیدمحمد باقر صدر» در حال برگزاری است، گفت:اگر ایران ضعیف بود اسرائیل تردیدی نداشت و از مدت‌ها قبل تاسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کرده بود اما بحث و جدل بر سر این بمباران به خاطر آن است که ایران قدرتمند و شجاع است و همه ما می‌دانیم اگر ایران از سوی اسرائیل هدف قرار گیرد،
پاسخ ایران کوبنده و تکان‌دهنده خواهد بود و اسرائیل فرصت طلایی را به ایران که از 32 سال قبل آرزوی آن را دارد، اعطا خواهد کرد.
ما می‌توانیم زندگی میلیون‌ها صهیونیست در فلسطین را به جهنم واقعی تبدیل کنیم و چهره اسرائیل را تغییر دهیم.

a3emani بازدید : 337 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

سلام هموطن,!

اینجا اذربایجان است, سر ایران..


یک عمر جک گفتی سکوت کردم,..... گفتی حرفی نزدم


بیگانه حمله کرد بابک را دادم,جنگ شد باکری ها را دادم..


رضا زاده و دایی و ساعی شادی را به خانه هایتان اوردند


ولی باز گفتی و گفتی گفتی..


هموطن! اینبار نه از جنگ خبر است نه از چیز دیگری!


خانه ام ویران شده,پدر و مادر و خواهرو برادرم زیر اوارند..


کمکم کن...کمکم کن


 

مديرسايت بازدید : 403 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)
تروریست‌های سوریه پس از کشتار اعضای یک خانواده شیعه عراقی، تنها بازمانده آن را که یک کودک خردسال بود، دار زدند.

بر اساس این گزارش، خانواده این کودک در منطقه "سیدة زینب" در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.
از سوی دیگر شیخ "محمد العریفی" شیخ وهابی سعودی از گروه‌های مسلح ضد نظام "بشار اسد" خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند. وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توییتر" از تروریست‌های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.                                                                
"اللهم عجل لولیک الفرج"
مديرسايت بازدید : 362 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

به درک واصل شدن ولیعهد عربستان "نایف بن عبدالعزیز" بر تمامی شیعیان جهان مبارکباد . برای نابودی آل سعود صلوات بفرستید.

به گزارش مهر به نقل از العربیه نوشت: دربار عربستان سعودی در بیانیه، مرگ نایف بن عبدالعزیز ولیعهد این کشور را اعلام کرد.
خاطر نشان می شود نایف بن عبدالعزیز همچون سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد سابق به بیماری مبتلا بود، سلطان بن عبدالعزیز هم بر اثر ابتلا به بیماری درگذشت.

مديرسايت بازدید : 429 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اهانت شاهين نجفي (خواننده رپ) به سه امام بزرگوار شيعيان

پس از به آتش کشيدن قرآن توسط کشيش جنجالي يک کليسا در آمريکا و بازتاب رسانه اي گسترده اين اقدام توسط رسانه هاي غربي، در روزهاي گذشته يک خواننده رپ ايراني (شاهين نجفي) که در خارج از کشور به سر مي برد با خواندن ترانه اي به سه امام شيعيان (امام رضا (ع)، امام علي النقي (ع) و امام زمان (عج)) اهانت هاي بي سابقه اي نموده است.

شايان ذکر است اين خواننده مورد تشويق BBC نيز قرار گرفته است. اين اقدام از يک سو با واکنش جدي کاربران مذهبي فضاي مجازي مواجه شده است و اين کاربران با طراحي پوسترهاي متعدد، کليپ و نوشتن متن هايي در شبکه هاي اجتماعي و وبلاگ هاي خود نفرت خود را از اين عمل ناشايست نشان دادند. از سوي ديگر برخي افراد فعال فضاي مجازي و از حاميان فتنه 88 به حمايت از اين خواننده پرداخته اند.

 

مديرسايت بازدید : 398 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)

سلام
ای خطه ایران مهین ، ای وطنم
ای گشته به مهر تو عجین جان و تن من
آبی قلب تو خلیج فارس و هرمز
سینه به سینه ات سلسله کوه البرز
وسعت نام تو ، وسعت نام خورشید
جلو ه ی خاک تو ، قرمز و سبز و سپید
این نه منم من ، نه من منم من
مهاجمان امروز، نه باچشم داشت برخاک سرزمین، که با تاختن براندیشه ها، باورها و هویت و عزورملی مردمان، چیرگی برآنان را درسر می‌پروراند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوترابی کاتبی صبح امروز در همایش سیاسی کانون بسیج فرهنگیان شاهرود گفت: شکل‏گیری انقلاب و پیروزی آن شبیه به یک معجزه است؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران با دست خالی در مقابل دشمنی تا بن دندان مسلح و مورد حمایت استکبار پیروز شد.

 

وی در این همایش که در آن بیش از 200 فرهنگی بسیجی در محل سالن جلسات دارالقرآن امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شاهرود حضور داشتند، در سخنانی با اشاره به اقتدار ملت ایران در جهان اظهار کرد: ملتی که در دوران ستم‏شاهی مورد تحقیر جهان بودند و از درست کردن کمترین ابزار عاجز می‏کرد، امروز در باشگاه هسته‏ای جهان عضو است و ماهواره‏های مختلف بومی به فضا پرتاب می‏کند و از نظر پیشرفت علمی و فناوری جزو 20 کشور برتر دنیا قرار دارد و اینها همه نشان از اقتدار و عظمت این ملت بزرگ است.

کاتبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دموکراسی و نگاه‏های گوناگون به آن ادامه داد: در کشور ما آزادی به شکل واقعی وجود دارد و همه آزادانه در سرنوشت خود و کشور در برهه‏های گوناگون شرکت می‏کنند و با آزادی عمل سرنوشت خود را به دست گرفته و راه را انتخاب می‏کنند و این دموکراسی با دموکراسی غربی که فقط اسم آن را یدک می‏کشد و مردم عملا در کشورها نقشی ندارند، متفاوت بوده و این نشان از مکتب متعالی ماست.

این کارشناس ارشد سیاسی بسیج با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون تمام دنیا به نظاره نشسته‏اند تا حضور ملت ایران را در انتخابات ببینند، و از این رو باید مانند همیشه با بصیرت و هوشیاری و با توجه به شرایط انتخاب نمایندگان بهترین آنها را که هم صالح است و هم دلسوز نظام و ملت را انتخاب کرده و برای دفاع از نظام و قانون اساسی به مجلس بفرستیم.

وی در پایان سخنان خود افزود: باید بدانیم که چشم کشورهای منطقه و قیام‏های آنها به حضور ما در انتخابات و حمایت ما از نظام اسلامی‏مان دوخته شده است.

مديرسايت بازدید : 638 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

حاضرم 250 ميليارد دلار هزينه كنم تا مانع ارتقاي

جايگاه شيعه در عراق شوم!



ملك عبدالله، پادشاه عربستان اخيرا از بندر بن سلطان و سعود الفيصل خواسته است كه از همه امكانات كشور براي مواجهه با جمهوري اسلامي ايران استفاده كند و همچنين در جلسه اي محرمانه گفت : من اكنون به شما مي گويم حاضرم 250 ميليارد دلار هزينه كنم تا مانع ارتقاي جايگاه شيعه در عراق، كه خطري براي حكومت من است ، شوم!

مديرسايت بازدید : 512 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (0)

در کلیپ تبلیغاتی کوتاهی که از سوی شرکت سامسونگ و یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی "هات" رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی توهین‌های خاصی کرده است.

به گزارش جهان به نقل از سایت اوباما، در این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

داستان این کلیپ که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طرفدار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طرفداران خود در ایران، به اصفهان سفر می‌کنند.

این چهار صهیونیست برای اینکه شناخته نشوند لباس مبدل به تن می‌کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر گرفته، زن ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه‌ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند و زنان در هر گوشه‌ای روی زمین بر روی خاک نشسته‌اند.

این 4 نفر در جستجوی غذا به کافه‌ای می‌رسند که در این کافه یک مامور موساد را که نیروگاه هسته‌ای ایران در اصفهان را زیر نظر دارد، به طور اتفاقی می‌بینند. وجود تصاویر آیت‌الله سیستانی به عنوان چهره سیاسی ایران، بر روی دیوارهای این کافه نیز نشان می‌دهد که شرکت تبلیغاتی مزبور، حتی از اطلاعات سیاسی خاصی برای تولید این کلیپ برخوردار نیست.

این مامور موساد به بازیگران مورد علاقه‌اش توضیح می‌دهد تبلتی دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند. یکی از بازیگران اسرائیلی، تبلت مامور موساد را برمی‌دارد و همینطور که درباره قابلیت‌های آن از مامور سوال می‌کند، دوست دیگرش از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

همه بهت‌زده می‌شوند اما بازیگری که باعث این انفجار شده، می‌گوید: چی شده؟ مگر چه اتفاقی افتاده؟! این هم فقط یک انفجار مرموز دیگر در ایران بوده! غصه نخورید!




اما نکات قابل توجهی که در این کلیپ به چشم می‌خورد، ساخته شدن این کلیپ برای شرکتی چون سامسونگ است که در ایران آزادانه به فروش محصولات خود می‌پردازد و در ایام مختلف نیز تبلیغ‌های مناسبتی خود را از صدا و سیمای ایران پخش می‌کند.

سوال اینجاست که آیا ایران نیز می‌تواند چنین کلیپ‌های مشابه ضداسرائیلی از محصولات سامسونگ را در تلویزیون پخش و رژیم صهیونیستی را به ترور و خرابکاری در سرزمین‌های اشغالی تهدید کند؟ در صورتی که پاسخ منفی است، شرکت سامسونگ چه توجیهی برای این کلیپ حاوی اهانت به زنان و مردان ایرانی و صنایع ایران دارد و در قبال این اتفاق، آیا به طور صریح از مردم ایران عذرخواهی خواهد کرد؟ آیا پخش این کلیپ که تنها چند روز پس از ترور دانشمند ایرانی پخش شده و به صراحت به دخالت موساد در ترور و خرابکاری در ایران اذعان می‌کند، راه ایران را برای شکایت حقوقی از شرکت سامسونگ برای حمایت از موضوع تروریسم باز نمی‌کند؟ و اگر یک شرکت ایرانی در اقدامی مشابه، چنین محصولی را منتشر می‌کرد تا چه مبلغی موظف به پرداخت غرامت به دولت کشور هتک حرمت شده، می‌شد؟

گفتنی است که تلویزیون مرکزی چین این ویدئو را در پایان خبر ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی نشان داده و عنوان کرده است: گرچه ممکن است برخی تصور کنند که این ویدئو خنده‌دار است اما حقیقت پشت پرده و زمانِ مرموز پخش این تبلیغ، حاوی پیام خطرناکی است که مخاطبین هرگز نباید آن را فراموش کنند.

پیام دومی که با مشاهده این کلیپ به ذهن خطور می‌کند، استفاده بهینه از هنر در خدمت ایدئولوژی و اهداف سیاسی است. رژیم صهیونیستی در حالی به بهترین وجه هنرمندان را به خدمت اهداف سیاسی‌ غیرقانونی از قبیل ترور و ارعاب بکار گرفته که بخشی از هنرمندان ایرانی معتقدند نباید هنر را برای ابراز عقیده هرچند عقیده‌های درست به کار گرفت و شاید برخی دیگر معتقد باشند که تنها مورد استفاده از هنر، برهنه شدن یا بوسیدن مردان در برابر دوربین‌های خارجی است!

پیام سومی که با مشاهده این تبلیغ می‌توان دریافت، فهم و شناخت واهمه‌ای است که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از ایران و مردم این کشور در دل دارند. مشکل ترس و اضطراب موجود در ساکنان سرزمین‌های اشغالی، همواره بحرانی بوده که دولت این رژیم را وادار به صرف هزینه‌های زیادی کرده است.
در حالی که موشک‌های کاتیوشای مبارزان فلسطینی که تقریباً توان خاصی در تخریب اهداف ندارند، ساکنان صهیونیست را صدها متر از خانه‌های خود متواری و دولت این رژیم را مستاصل کرده است، در این کلیپ، چند بار به طور متوالی موشک‌های شهاب 3 ایران نمایش داده می‌شود که توسط حمل‌کننده در حال عبور هستند تا ترس مخاطب اسرائیلی را با طنز موجود در این کلیپ، در هم آمیزد. به علاوه، کلیپ مزبور، نکته دیگری را نیز به مخاطب خود نشان می‌دهد و آن ارزشی است که تاسیسات هسته‌ای ایران و در واقع فعالیت هسته‌ای ایران برای مخاطب اسرائیلی دارد. به گونه‌ای که آن را به مثابه یک سوژه ارزشمند هرچند منفی، در یک کلیپ دنبال می‌کند.

مديرسايت بازدید : 690 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (2)

سخنان هنجار شکن و توهین آمیز عماد افروغ در برنامه پارک ملت نسبت به ولایت مطلقه فقیه باعث تعجب بیش از پیش ولایت مداران گردید و بر همگان است تا با نشان دادن اعتراض خود به انحاء مختلف مانع هتک حرمت های این چنینی در رسانه ملی نسبت به مقدس ترین پاییه این انقلاب یعنی ولایت فقیه شوند و نسبت به روشنگری در این رابطه اقدام فرمایند و انشاءالله در این سنگر ولایت را تنها نگذارند . لازم به ذکر است برخی از سایت ها با تغییر واقعیت کلمات ایشان را به نحو دیگر انعکاس داده اند که لازم است جهت تحلیل دقیق سخنان ایشان فیلم برنامه را باز نگری کرده تا همگان بدانند که عماد افروغ با چه بغضی نسبت به انقلاب و آرمانهای آن موضع گیری و سیاه نمایی نموده است این عماد افروغ همان عمادی است که در انتخابات ۸۴ بی پروا به عنوان یک کارشناس انقلابی در مناظرات شرکت کرده و به دفاع از رئیس جمهور مکتبی و انقلابی کشور پرداخت اما شش ماه پس از آن شاید به علت عدم معرفی ایشان به عنوان وزیر از سوی ریئس جمهور با بغضی که نسبت به احمدی نژاد پیدا کرد به تخریب شدید دولت پرداخت و ۴سال پس از آن به تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول شد تا جایی که سخنان وی مورد توجه رسانه های غربی و ضد انقلاب قرار گرفت . در ادامه برای روشن شدن مطلب بخشی از اهانتهای ایشان به حاکمیت اسلامی و مقام عظمای ولایت در برنامه پارک ملت یک شنبه شب تقدیمتان میگردد .

۱- ایشان تاکید داشتند از کلمه حاکمیت که نمادش ولی فقیه است استفاده کند و اشاره ای به دولت یا قوا ننمودند.

۲- دیکتاتور نشان دادن حاکمیت فعلی در جامعه و اعلام اینکه اگر کسی بگوید فضای جامعه باز است و می شود نقادی کرد این طنزی بیش نیست .

۳- با آوردن روایاتی از امیرالمومنین و سخنانی از امام (ره) سعی داشتند این مطلب را القاء نمایند که شرایط آن بزرگواران شرایط نقادی و شرایط فعلی شرایط دیکتاتوری است.
۴ – ایشان از مراجع عظام میخواهند که رهبری را نسبت به نظرات فقهی و حکومتی اش مورد سوال و نقد قرار دهند.
۵ - افروغ در ادامه با تردید افکنی نسبت به نحوه اداره حاکمیت گفت مردم و علما باید اطمینان پیدا کنند که جامعه بصورت فقهی اداره می شود .
۶ - ایشان از حوزه های علمیه می خواهند مانند قبل از انقلاب در مقابل حاکمیت باستند ( غافل از اینکه حاکمیت قبل از انقلاب حاکمیت طاقوت بود و حاکمیت فعلی حاکمیت ولی فقیه عادل است ) .
۷ – ایشان اعلام می کند اگر مردم رهبری را نخواهند رهبر مشروعیتش را از دست می دهد(غافل از آنکه مشروعیت دست خداست و مقبولیت را مردم تعیین می کنند مانند عصر امیرالمومنین با آنکه مردم مقبولیت را به علی (علیه السلام) ندادند ولی مشروعیت امام باقی بود) .
۸ - ایشان ساختار خبرگان رهبری را مورد انتقاد قرار داده و می گوید چون سیاست مدار و اقتصاد دانی در میان آنان نیست پس نمی توانند به این ابعاد رهبری نظارت کنند و رهبری را مورد نقد قرار دهند ( غافل از آنکه فقهای خبرگان رهبری از علمای بلاد بوده و کسانی می باشند که اقتصاد اسلامی را آشنا بوده و سیاست را نه در کتابهای درسی بلکه در کوران حوادث انقلاب از دهه چهل تا کنون فرا گرفته اند).
۹ - افروغ در پایان اعلام می کند اگر نظارت بر کسی نباشد به دیکتاتوری و انحراف کشیده می شود ( وی با زیرکی تمام با توجه به مقدمه بالا که گفته است خبرگان رهبری نمی تواند نظارت بکند و ابزار نظارتی را در دست ندارد رهبری معظم انقلاب را دیکتاتور و فرار کننده از نقد نشان می دهد). و تعجب این است که تمام این مدت آقای شهیدی مجری برنامه فقط به سخنان وی گوش می داد و تائید می نمود !!!

 

دانلود فیلم برنامه


۱۷٫۹ مگابایت


دانلود كليپ تصويري (مستقيم)

دانلود كليپ تصويري (غير مستقيم)

مديرسايت بازدید : 637 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

مهدی خزعلی، یکی از عناصر حامی فتنه 88 که کاندیدای انتخابات مجلس نهم شده است، در وبسایت شخصی اش، هدف خود از این اقدام را بازگو کرد.

به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، مهدی خزعلی، یکی از عناصر حامی فتنه 88 که صبح امروز با مراجعه به وزارت کشور، کاندیدای انتخابات مجلس نهم شده بود، در وبسایت شخصی اش هدف خود از این اقدام رابازگو کرد.
 
وی در این خصوص نوشت: آقای جنتی در نماز جمعه گفتند آنها که صلاحیت ندارند، کاندیدا نشوند، اما من معتقدم همه کسانی که صلاحیت ندارند باید کاندیدا شوند.
 
مهدی خزعلی که با وجود اعلام برائت پدرش از وی، هنوز از نام وی سوء استفاده می کند خطاب به حامیان فتنه افزود: نگران نباشید، هر برگه رد صلاحیت سندی است بر حقانیت ما!
 
بدون شک همانطور که از مدتها قبل پیش بینی می شد، ثبت نام و رد صلاحیت عمدی فتنه گران بدنام، یکی از تاکتیک های آنان جهت سیاه نمایی علیه نظارت شورای نگهبان است که مهدی خزعلی آشکارا به آن اشاره نموده است.
انتهای خبر / خبرگزاری دانشجو / کد خبر : 13901006221
درباره ما
Profile Pic
اينجا انصارالامام است! ديروز ما انصار امام بوديم و امروز جان نثاران و فدائيان سيدعلي... آقا! اينجا كوفه نيست ... اينجا انصارالامام است... ما را بپذير ما فدائيان شما هستيم... شهرك انصارالامام همدان در پنج كيلومتري شهر همدان و همچنين 65 كيلومتري غار عليصدر قرار دارد شغل اكثر مردم اين منطقه كشاورزي است. البته در سالهاي اخير رويكرد جوانان به تحصيل در دانشگاه و حوزه هاي علميه بيشتر از قبل بوده و در حال حاضر دانشجويان و طلاب بسياري دارد. آستان مقدس حضرت امام زاده قاسم بن زيد بن حسن المجتبي (عليه السلام) بقعه اي متبركه در مركز انصارالامام است كه از نوادگان حضرت امام حسن مجتبي (عليه السلام) مي باشند. انصارالامام همانطور كه از نامش پيداست مردماني انقلابي و ولايي دارد كه در جريان 8 سال دفاع مقدس حدود 30 شهيد تقديم انقلاب و ميهن عزيزمان كرده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 01 دی 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • شنبه 04 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • چهارشنبه 24 آبان 1391
  • سه شنبه 23 آبان 1391
  • دوشنبه 22 آبان 1391
  • شنبه 20 آبان 1391
  • جمعه 19 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • جمعه 5 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • يکشنبه 9 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • چهارشنبه 29 شهريور 1391
  • دوشنبه 27 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • يکشنبه 8 مرداد 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • دوشنبه 15 خرداد 1391
  • يکشنبه 14 خرداد 1391
  • يکشنبه 7 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • جمعه 22 ارديبهشت 1391
  • جمعه 8 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 4 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • سه شنبه 15 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • پنجشنبه 10 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • چهارشنبه 19 بهمن 1390
  • سه شنبه 18 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • چهارشنبه 12 بهمن 1390
  • سه شنبه 11 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • سه شنبه 4 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • پنجشنبه 29 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • پنجشنبه 1 دی 1390
  • نظرسنجی
    به كدام موضوع سايت بيشتر علاقه داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 15,066
  • بازدید کلی : 258,453